میدان شهدای مشهد امروز شاهد حضور پر شور زنان و دختران جوان و نوجوانی است که آمده‌اند تا شکوه وحدت امت مسلمانان را در این روزها بار دیگر به تصویر بکشند.

جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهدمقدس؛ محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدا

به گزارش قدس آنلاین، میدان شهدای مشهد امروز شاهد حضور پر شور زنان و دختران جوان و نوجوانی است که آمده‌اند تا شکوه وحدت امت مسلمانان را در این روزها یک بار دیگر به تصویر بکشند.

این جشن با حضور باشکوه زنان و دختران محجبه انقلابی به مناسبت هفته وحدت و در دفاع از حجاب و عفاف ساعت 14و30 دقیقه با حضور پرشور زنان و دختران مشهدی و با طنین نوای آسمانی صلوات و تکبیرشان برگزار شد.

بانوان زیادی از ساعتی قبل در میدان شهداحضور داشتند و پرچم‌های ایران در دست عده زیادی از زنان و کودکان نشان می‌داد این تجمع فقط یک تجمع مذهبی و عقیدتی نیست و رنگ و بوی وحدت و تعلقات سرزمینی هم دارد چرا که وحدت ایران اسلامی فقط زیر سایه پرچم سه رنگی که در قلب آن نماد الله و دینداری مردم مسلمان ایران می‌درخشد.

بانوان شرکت کننده در این همایش شعار ما ملّت بصیریم، ذلت نمی پذیریم، سر دادند و غیرت خود را در دفاع از ارزش های اسلامی به نمایش گذاشتند.

یکی دیگر از اهداف این حضور پرشور بانوان ،محکومیت هتک حرمت به عفاف و حجاب توسط هنجارشکنان اجتماعی در هفته های اخیر بود که شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی از حریم زن و زندگی دفاع کردند و شعارهای کوبنده و ندای مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

آهنی یکی از بانوان فرهنگی حاضر در این تجمع که همراه دانش آموزان خود در راهپیمایی حضور دارد به خبرنگار ما می‌گوید: باور کنید که حجاب بهانه است و اصل نظام نشانه است و حتی اگر مرگ مهسا امینی هم اتفاق نمی‌افتاد اغتشاشگران بهانه دیگری برای اغتشاش پیدا می‌کردند.

وی ادامه داد: کشور ما باردیگر از ناامنی‌ها و توطئه های دشمن عبور و باقوت مسیر خود را طی خواهد کرد ودشمنان بدانند این تحرکات و اغتشاشات نمی‌تواند مانع از رسیدن این کشتی عظیم به سر منزل مقصود برسد.

عظیمی یکی از بانوان فعال در حاشیه شهر مشهد که همراه گروهی از بانوان در میدان شهدا حضور پیدا کرده است با تاکید بر اینکه همه مردم ایران در کنار همدیگر برای فردایی بهتر و رسیدن به آرمان شهدا در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: همه بانوان حاضر در اینجا یک آرمان دارند و آن هم این است که همه عزیزان در سراسر ایران اسلامی با تکیه بر بزرگترین شعار مکتب اسلام یعنی وحدت در کنار همدیگر و برای همدیگر جهت رسیدن به فردای بهتر تلاش کنند.

اشتیاق زائدالوصف شرکت‌کنندگان در این اجتماع، جلوه‌ای از دلدادگی و محبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) است که نشان می‌دهد محبت و ارادت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) با جوهر و سرشت آنان عجین شده است.

همخوانی سرود های انقلابی توسط دختران دهه نودی و هشتادی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

بانوان پلاکاردهایی نیز با مضامین مرتبط در دست داشتند که "رعایت حجاب، صیانت از خون شهید، حجاب یعنی بی نیازم از هر گناهی جز نگاه خدا، شهدا رفتند تا غیرت و حیای جوانان ما از بین نرود، از جمله عبارات مندرج بر این پلاکاردها بود.

جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهدمقدس؛ محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدا

جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهدمقدس؛ محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدا

جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهدمقدس؛ محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.